luni, 6 august 2012

Cine suntem noi?

”De ce acest blog şi proiect? Pentru că este ceva ce îmi doresc de mult şi atunci când Ligia mi-a propus aceasta, nu am mai stat pe gânduri. Îmi place să scriu, să citesc, să cânt şi să ascult în tăcere bătăile inimii mele. Inima mea care tânjeşte tot timpul după mai mult. Vrea să scrie. Şi în mod special, vrea să scrie despre ceva ce iubeşte. Sentimentele. Poveştile adevărate de iubire. Tărâmurile fermecate. Experienţe, trăiri, lacrimi. Toate acestea să le împachetez frumos şi să le aştern pe o foaie albă de hârtie. Tot ce îmi doresc este ca noi, tinerii din ziua de azi să realizăm că este mult mai important să aştepţi, decât să-ţi ”vinzi” inima pe nimic. Vreau să aduc zâmbetul pe chipurile voastre, lacrimi în ochi şi iubire în inimi! Îmi doresc prea mult? Nu! Eu vreau să răspund ”De ce?”-ului tău!” Vreau ca să vedeţi că mai sunt şi alţii ca voi, care aşteptă ca Dumnezeu să le scrie povestea de dragoste! 
”Mai există dragostea reală? Mai merită să aştepţi ? Am înţeles că am fost creată pentru o singură persoană, care să-mi înţeleagă mofturile, gesturile, gândul..vorbele… Am înţeles că toate au o vreme.. până şi iubirea.
Am înţeles, că atunci când aştepţi, lucrurile frumoase te îmbrăţişează din toate părţile, când le întâlneşti. Aşa s-a născut acest loc, acest vis. Ca o încurajare pentru fetele şi băieţii care au ales, dincolo de toate, să aştepte binecuvântarea … unei poveşti de dragoste scrise de Dumnezeu!” LIGIA TRINCA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu