miercuri, 8 august 2012

Scrisori de dragoste: Ultimul dans al inimii

Draga mea,
A  trecut asa mult timp fara tine, imi lipsesti tu si tot ce a fost intre noi. Ai fost intodeauna langa mine, mi-ai aratatdragostea ta in cel mai perfect mod posibil, dar nu vreau sa iti mai fac rau si sa te fac sa suferi…
Mi-a soptit cineva ca suferi foarte mult de cand ai plecat si ca numeri orele pana ne vom revedea… sa sti ca acei multi ”te iubesc” ce i-ai trimis catre mine, au ajuns la destinatie, iubito. Iar cei trimisi de mine, te vegheaza oriunde ai fi si orice ai face…
Ei bine, prin aceasta scrisoare, am vrut doar sa ai dovada scrisa si tangibila a iubirii mele pentru tine. Iti marturisesc faptul ca niciodata nu esti departe de sufletul meu, chiar daca distanta dintre noi se masoara in zeci de kilometrii.
Te voi iubi mereu!!!
Al tau iubit,

2 comentarii:

  1. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. DAWN, pe care l-am cunoscut pe facebook care mi-a adus soțul acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. DAWN și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și acum mă bucur că mi-a ieșit totul până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Dacă aveți probleme similare,

    *Daca vrei sa ramai insarcinata.

    *Dacă vrei să restabilești pacea și fericirea în căsnicia sau relația ta.

    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.

    *Dacă vrei să oprești ghinionul sau ai nevoie de ritual pentru a prospera.
    Contactați Dr. DAWN, cu siguranță vă va ajuta,
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere